NUTREVER'e Hoş Geldiniz
15 Kasım 2019, Cuma 16:20
Nutrever Sporcu Besinleri

 

 

 

1

KAHVALTI

Uyandıktan sonra metabolizmanızı canlandırmak için güne iyi bir kahvaltı ile başlayın.

2

PROTEİN İÇEREN YÜKSEK KALİTELİ KARBONHİDRATLAR

Egzersizden sonra, maltodekstrin ve glukoz gibi hali hazırda temi edilebilen karbonhidratlar ve kaliteli protein ile kombinasyon halindeki Ganier ürünleri kas oluşturmak için idealdir.

3

KALORİ FAZLALIĞI

Düzenli beslenme önemlidir! Günde 5 ila 8 öğün, gerekli kalori fazlasını sağlamak için idealdir.
 

4

KÖTÜ KARBONHİDRATLARDAN KAÇININ

Beyaz ekmek ve tatlılarda bulunanlar gibi kötü karbonhidratlardan kaçının. Sebze ve kepekli tahıllar tüketin.
 

5

YÜKSEK KALİTELİ PROTEİN

Yüksek kalitede proteinler tüketmeye çalışın; Balık, yağsız et, tavuk, hindi ve fındık (günde 1 avuç)…
 

6

YETERİNCE SIVI

Gün boyunca ve antrenman sırasında yeterince sıvı tüketmeyi unutmamalısınız. Mineral dengesinin sağlanabilmesi için antrenman saati başına 1 litre sıvı tüketimi önerilir.

7

ÖĞLE YEMEĞİ

Öğle yemeğinde balık ve protein kaynağı olan sebzeleri tüketmeye çalışın. Erişte, patates, beyaz ekmek ve şekerlemeler gibi karbonhidratları azaltın.

8

ANTRENMAN PLANI

Bir sonraki adımınız, hedeflerinizi belirlediğiniz kişisel bir antrenman ve beslenme planı yapmak olmalıdır. Hedeflerinizi zamanlamalısınız ve sizi motive eden biriyle antrenman yapmalısınız.

9

YETERLİ UYKU

Yeterli uyku vücudunuzun dinlenmesi için çok önemlidir.

Nutrever Facebook Hesabı Nutrever Twitter Hesabı Nutrever Instagram Hesabı