NUTREVER'e Hoş Geldiniz
15 Kasım 2019, Cuma 16:22
Nutrever Sporcu Besinleri

 

 

 

1

KAHVALTI

Uyandıktan sonra metabolizmanızı canlandırmak için güne iyi bir kahvaltı ile başlayın.

2

DÜZENLİ YEMEK

Her 3-4 saatte bir düzenli olarak yemek yiyin, aksi takdirde metabolizmanız yavaşlar ve daha az kalori yakarsınız. Gündüzleri yetersiz, geceleri ise fazla yemek gibi hatalardan kaçının !

3

YÜKSEK KALİTELİ PROTEİNLER (SHAKE VE BARLAR)

Her öğünde yüksek kaliteli protein tüketmeye çalışın. Atıştırmalık olarak protein shake ve düşük kalorili barları tercih edebilirsiniz.
 

4

GÜNDE 2 LİTRE SIVI.

Günde iki litre sıvı tüketilmelidir. Şekerli meşrubatlardan uzak durun! Şeker çok kısa sürede yağa dönüşür. Bunun yerine maden suyu, çay veya düşük kalorili, vitamin ve mineral içeren spor içecekleri içebilirsiniz.
 

5

ÖĞLE YEMEĞİ.

Öğle yemeğinde balık ve protein kaynağı olan sebzeleri tüketmeye çalışın. Erişte, patates, beyaz ekmek ve şekerlemeler gibi karbonhidratları azaltın.

6

YAĞ ASİTLERİ-BESLENME

Balık, fındıki zeytinyağı ve kolza yağı gibi gıdalarda bulunan temel yağ asitlerini diyetinize ekleyin.

Nutrever Facebook Hesabı Nutrever Twitter Hesabı Nutrever Instagram Hesabı