NUTREVER'e Hoş Geldiniz
22 Temmuz 2019, Pazartesi 07:23
Nutrever Sporcu Besinleri

 

 

 

1

DÜŞÜK KALORİLİ İÇECEKLER

İçtiğiniz şeylere dikkat edin. Saf su sevmiyorsanız meyve suyu karışımları tüketebilirsiniz. %100 meyve suyunu tercih edin, nektar ve diğer meyve suları çok daha fazla şeker içerir.

2

ŞEKER YERİNE TATLANDIRICI

Tatlı içeceklerden hoşlanıyorsanız, soda ve kola gibi içeceklerin light olanını tercih etmeniz en iyisidir. Tatlandırıcılı çeşitleri kalorisizdir. Böylece her bir kutu içecekten 110 kalori tasarruf etmiş olursunuz!

3

AZ KIZARTILMIŞ

Çok fazla kızartılmış yiyeceklerden uzak durun! Balık veya etin kızartılmış hali yağ emer ve kalori bombası olur!

4

DAHA AZ LATTE MACCHİATO

Zaman zaman latte macchiato içeriz. Bir latte macchiato’nun kalorisi yakmak için yaklaşık 45 ddakika antrenman yapmak gerekir. Bunun yerine yağsız sütle yapılmış, şekersiz bir kahve daha iyi bir alternatiftir.

5

SALATADA DAHA AZ YAĞ

Salatada azalttığınız her 1 çorba kaşığı kadar yağ, 100 kalori tasarruf sağlar. Alternatif olarak yoğurt, sirke ve hardal kullanabilirsiniz.
 

6

ÇİFT PEYNİRLİ PİZZA YERİNE JAMBONLU PİZZA

Çift peynirli bir pizza 900 kaloridir, ardından 1 şişe kola ekleniri ve günlük kalori ihtiyacının yarısı karşılanmış olur.
 

7

YAĞ YERİNE KENDİ SUYUNDAKİ TON BALIĞI

Tadı en az onun kadar lezzetli hem de ondan daha faydalı. Çünkü kendi suyundaki ton balığı, yağlı olan çeşitlerine göre daha az kalorilidir.

8

SOSİS VE ETE DİKKATLİ BAKIN!

Tavuk pirzola yerine hindi biftek veya salam yerine jambon dilimleri öneririz. 100 kalori tasarruf sağlamış olursunuz.

9

ŞEKERİ AZALTILMIŞ REÇEL

Kahvaltıda reçel mi? Şekeri azaltılmış ev yapımı marmelat, her 100 g’da 100 kalori tasarrufu sağlar.

10

KREM PEYNİR VE KUARK (KEFİR PEYNİRİ)

Tüm peynir severler, düşük kalori için krem peynir kullanmalı veya daha sık kuark (kefir altı suyu) tüketmelidir.

Nutrever Facebook Hesabı Nutrever Twitter Hesabı Nutrever Instagram Hesabı