NUTREVER'e Hoş Geldiniz
22 Temmuz 2019, Pazartesi 07:07
Nutrever Sporcu Besinleri

 

 

 

1

GÜNDE 2 LİTRE SIVI

Günde iki litre sıvı tüketilmelidir. Şekerli meşrubatlardan uzak durun! Şeker çok kısa sürede yağa dönüşür. Bunun yerine maden suyu, çay veya düşük kalorili, vitamin ve mineral içeren spor içecekleri içebilirsiniz.
 

2

METABOLİZMA HIZLANDIRICI KAHVALTI

Gününüze metabolizma hızlandırıcı bir kahvaltı ile başlayın. Uyku sırasında vücut yenilenme için tüm besin maddelerini kullanır. Uyandığınızda bu besin maddeleri tükenmiş olur. Yüksek kalitede protein ve karbonhidrat ile bu depoları yenileyin!

3

DÜŞÜK KALORİLİ SPORCU İÇECEKLERİ

Şekerli meşrubatlara dur deyin! Şeker çok kısa sürede yağa dönüşür. Bunun yerine düşük kalorili, vitamin ve mineral içeren spor içecekleri tüketebilirsiniz.
 

4

İYİ KARBONHİDRATLAR

İyi karbonhidratlar tüketin.  Bunlar sebze ve kepekli tahıllarda bulunur. Beyaz ekmek ve şekerlemelerde bulunan kötü karbonhidratlardan kaçının!
 

5

YÜKSEK KALİTELİ PROTEİN (BALIK)

Sadece yüksek kalitede proteinler tüketmeye çalışın. Örneğin balık iyi bir protein kaynağıdır. Aynı zamanda kolay sindirilebilir ve esansiyel yağ asitleri bakımından zengindir.

6

YÜKSEK KALİTELİ PROTEİN (ET VE FINDIK)

Kaliteli protein bakımından zengin olan diğer besinler dana eti, tavuk eti, hindi eti ve fındıktır(günlük 1 avuç). Protein shake ise kasları belirginleştirmek için ideal bir atıştırmalıktır.
 

7

KAS OLUŞUMU İÇİN PROTEİN SHAKE

Her egzersizden sonra bir protein shake içmek kas oluşumuna destek olur.

8

YETERLİ UYKU

Yeterli uyku vücudunuzun dinlenmesi için çok önemlidir.

Nutrever Facebook Hesabı Nutrever Twitter Hesabı Nutrever Instagram Hesabı